هروقت به نبود ِاو فکر میکنم هروقت به عکسی که بر روی ِدیوار گچی ِخانه نصب شده است و نوشته است شهید سیدعلی خامنهای خیره میشوم ؛ بغض راه گلویم را میگیرد ؛ دیگر آرام و قرار نداریم تا صبح ظهور ؛ ضعیف نیستیم هرگز آخر سیدعلی جوری سربازهایش را تربیت کرده است که در نبودش هم پای ِ کار این انقلاب ایستادهاند ؛ ما بغض میکنیم ؛ اشك میریزیم اما به اندازه هر قطره اشکمان آتش انتقام خواهی بیشتری در وجودمان نقش میبندد ؛ هرگز ناامید نیستیم ! فقط کمی ؛ کمی که نه خیلی بیشتر از کمی ؛ بهتر است بگویم بینهایت دلمان از نبود ِشما خون است ؛ به اشكهایمان نگاه نکنید ؛ این اشك ها از روی ضعف نیست ؛ از روی ِدلتنگی برای ِنبود شما است ؛ راستی میشود قول بدهی که زود بیایی ؟! ؛ می شود با صاحب این کشور با امام زمانمان هرچه زودتر رجعت کنی ؟!
#روایت 🇮🇷
دشمن اولین رتبه دنیا رو در سحر و جادو داره و از این وسیله اش هم قطعا خیلی در این جنگ استفاده میکنه ؛ البته متقابل ما نباید ناامید باشیم چون ما هم سلاح قرآن و دعا داریم ؛ ولی الان که میدونیم دشمن داره از سحر و جادو استفاده میکنه و ما سد نوری ایجاد نکنیم اشتباه بزرگی دچار میشیم ؛ با دعاها و سورهای که رهبر شهید فرمودند سد نوری ایجاد کنید ؛ انقدر بخونید که جزءی از روتین زندگیتون بشه .
اگر درباره این روزها بعداً از تو سوالی پرسیدند بگو :
روزگاری بود که شهیدی ، شهیدی را بر
دوش می کشید ؛ شهیدی بر او عکس
می گرفت و شهیدی با او وداع میکرد .
روزگاری این متن وصف غزه بود ولی حالا . . .
هروقت به نبود ِاو فکر میکنم هروقت به عکسی که بر دیوار خانه نصب شده است و نوشته است شهید سیدعلی خامنهای خیره میشوم بغض راه گلویم را میگیرد ؛ دیگر آرام و قرار نداریم تا صبح ظهور ؛ ضعیف نیستیم هرگز آخر سیدعلی جوری سربازهایش را تربیت کرده است که در نبودش هم پای ِ کار این انقلاب بایستند ؛ ما بغض میکنیم ؛ اشك میریزیم اما به اندازه هر قطره اشکمان آتش انتقام خواهی بیشتری در وجودمان نقش میبندد ؛ هرگز ناامید نیستیم ! فقط کمی ؛ کمی که نه خیلی بیشتر از کمی ؛ بهتر است بگویم بینهایت دلمان از نبود ِشما خون است ؛ به اشكهایمان نگاه نکنید ؛ این اشك ها از روی ضعف نیست ؛ از روی ِدلتنگی برای ِنبود شما است ؛ راستی میشود قول بدهی که زود بیایی ؟! ؛ با صاحب این کشور امام زمانمان میشود هرچه زودتر رجعت کنی ؟!
#روایت
بلاگر مصری نوشته بود :
تو زندگیت سعی نکن همه رو خوشحال کنی ،
تو مثل موشکهای ایرانی نیستی 💆🏻♀️ :)))))