هروقت به نبود ِاو فکر میکنم هروقت به عکسی که بر دیوار خانه نصب شده است و نوشته است شهید سیدعلی خامنهای خیره میشوم بغض راه گلویم را میگیرد ؛ دیگر آرام و قرار نداریم تا صبح ظهور ؛ ضعیف نیستیم هرگز آخر سیدعلی جوری سربازهایش را تربیت کرده است که در نبودش هم پای ِ کار این انقلاب بایستند ؛ ما بغض میکنیم ؛ اشك میریزیم اما به اندازه هر قطره اشکمان آتش انتقام خواهی بیشتری در وجودمان نقش میبندد ؛ هرگز ناامید نیستیم ! فقط کمی ؛ کمی که نه خیلی بیشتر از کمی ؛ بهتر است بگویم بینهایت دلمان از نبود ِشما خون است ؛ به اشكهایمان نگاه نکنید ؛ این اشك ها از روی ضعف نیست ؛ از روی ِدلتنگی برای ِنبود شما است ؛ راستی میشود قول بدهی که زود بیایی ؟! ؛ با صاحب این کشور امام زمانمان میشود هرچه زودتر رجعت کنی ؟!
#روایت
بلاگر مصری نوشته بود :
تو زندگیت سعی نکن همه رو خوشحال کنی ،
تو مثل موشکهای ایرانی نیستی 💆🏻♀️ :)))))
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیت الله فاطمی نیا: " درشب قدر ابتدا سوره واقعه، بعد سوره توحید را خوانده و بعد از آن ۷ مرتبه «یا الله» بگویید." (سری دارد که بماند)
دعا برای تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله فرجه و پیروزی جبهه مقاومت اولین و آخرین دعایمان در شب قدر باشد.