eitaa logo
- مَتروح .
2.7هزار دنبال‌کننده
165 عکس
12 ویدیو
0 فایل
[ هُــوَ الْمَعشـوق ] °• از‌ نسل ِهشتاد . °• عکاسیم و نویسنده . °• فرکانس‌هاي ِشنیده نشده . °• کپي ؟! فرهنگ ِفوروارد به‌جا آورید . شنوای ِحرف های ِشما * https://abzarek.ir/service-p/msg/4344329
مشاهده در ایتا
دانلود
رها کن جهان را چایت یخ کرد ؛
- مَتروح .
زندگی را همین اتفاقات ساده جذاب می‌کند . خانه‌ی ِقدیمی و کاهگلی ِمادربزرگ آن‌قدر آرامش و محبت دارد که خانه‌های ِلوکس و چند صد میلیاردی شامل چنین آرامشی نمی‌شود . آن‌قدر روی زمین خوابیدن می‌چسبد که خوابیدن بر روی تخت ِفلان مدلی این لذت را ندارد . صدای قل‌ قل کردن سماور خانه مادربزرگ نشانی از زندگی و طراوت است صدایی که آن را در خانه‌های دیگر نمی‌توانی بشنوی . گاهی یك پیاده‌روی کوتاه در هوای بعد از باران آن‌قدر حالت را خوب می‌کند که هیچ سفر ِپر خرجی نمی‌تواند جای آن را بگیرد . گاهی یک گفت‌وگوی ساده از هزار مهمانی ِرسمی و پرزرق‌ ُبرق باارزش‌تر است . نشستن روی جدول ِکنار خیابان و خوردن یک لیوان چای ساده با آدم مورد علاقه ؛ خیره شدن به آسمانی که آرام آرام رنگ عوض می‌کند . زندگی در همین لحظه‌ های بی‌ادعا است . شاید اگر کمی ساده‌تر زندگی کنیم حال ِدل‌هایمان بهتر باشد و لبخندهای‌مان واقعی‌تر . - از افق خانه قدیمی مادربزرگ . - نویسنده خوش‌ذوق دهه هشتادی .
HAPPY 800 🤍 .
هرکجای‌این‌دنیاباشیم‌درمحضر ِامام‌زمانیم؛
- مَتروح .
ببخش که تنها در غروب‌های جمعه چشم‌ هایمان از هیاهوی دنیا کنده می‌شود و به یاد تو می‌افتد . ببخش اگر دل‌ هایمان آن‌قدر که باید ؛ کوچه‌ به‌ کوچه به دنبالت نمی‌گردد و نام مهربان تو گاهی زیر غبار روزمرگی‌ها پنهان می‌ماند . آقا جان در هر غروب جمعه آسمان شهر بوی ِدلتنگی می‌گیرد انگار تمام عالم نبودن تو را به سوگ می‌نشیند‌ . دل‌ها بی‌قرار می‌شوند خیابان‌ها آرام نمی‌گیرند و سکوت خانه‌ها آهسته نام تو را تکرار می‌کند . ببخش که دعای فرج روی لب‌ هایمان هست اما در رفتار و زندگی‌ مان نشانی از انتظار نیست ببخش که گاهی ظهور را می‌خواهیم بی‌آن‌که خود را برای میزبانی از نگاه تو آماده کرده باشیم مولای غایب از نظر و حاضر در دل ما بی‌تو هر جمعه را با حسرت غروب می‌کنیم و هر بار با شرمندگی عرض میکنیم : کاش این جمعه آخرین جمعه‌ی بی‌تو باشد . بیا که جهان سال‌هاست در فراق تو پیر شده زمین چشم‌به‌راه قدم‌های توست و دل‌های خسته‌ی ما هنوز با هر "اللهم عجل الولیک الفرج " به فردایی روشن‌تر با حضور تو دل می‌بندد . - این‌بار از افق ِجمکران با قاب ِفیروزه‌ای‌رنگ . - نویسنده دهه هشتادی .
امید آخرین چیزی ِکه مي‌میره ؛
- مَتروح .
اگر چشمات امروز باز شد و این روز ُزندگی کردی ؛ تو آدم خوشبختی هستی ؛ اگر هنوز هم ذره‌ای امید در دلت زنده‌‌ست ؛ هنوز خوشبختی . اگر این روزها در کنار تمامی ِغمات می‌خندی هنوز خوشبختی در زندگیت جریان داره . باور کن زندگی همین لحظات کوتاهی هست که به راحتی از کنارش می‌گذری . خیلیا چشمشون امروز ُندید . خیلیا توان ادامه دادن ندارند . ولی تو هنوز میتونی پیشرفت کنی ؛ بخندی ؛ گریه کنی و به زندگی ادامه بدی . نکنه یك وقت خسته و دلسرد بشی ؛ ادامه بده و ایمان داشته باش به اون بالایی . تو هنوز آدم خوشبختی هستی و هنوز خدا نگاهش بهت هست . تا وقتی نگاه ِاون بالایی شامل حالت ِتو میتونی ادامه بدی و شاد باشی . پس مواظب باش امید ِخون ِت نیفته : ))) . - و این‌بار از قاب ِحرم‌ ِحضرت‌معصومه - نویسنده دهه هشتادی امیدوار .
امروز تا ابد جزءی از قشنگترین خاطرات ِزندگیم میشه . کاش همیشه امروز بود : )))))
خوشا پَر کشیدن خوشا رَهایي ؛