خدایا اگر هنوز هم ما رو نبخشیدی در این روزهای ِباقی مانده از این ماه ما رو ببخش . .
- مَتروح .
_
داشتم فکر میکردم عجب خدایی داریم ؛ وسط دل مشغولی ها ؛ وسط غم و اندوه ؛ وسط این شلوغی های ِزندگی ؛ وسط نشدن ها و نرسیدن ها ؛ وسط سختی ها ؛ وقتی نا امید میشیم ؛ اون زمانی که از همه آدمهای اطرافمون میبریم ؛ یك جوری با اومدن یك شخصی ؛ با یك اتفاقی حالمون ُخوب میکنه که خودمون هم میمونیم ؛ اگر دلت گرفته ؛ اگر ناراحتی و سختی های ِزندگی فشار زیادی بهت وارد کرده نگران نباش خدا خودش بهمون گفته :
[ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىَ ]
و بزودی پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد که خشنود شوی 🤍 .
مَعْرِفَتِييَامَوْلاَيَدَلِيلِيعَلَيْكَوَحُبِّيلَكَشَفِيعِيإلَيْكَ
اي مولاي من معرفتم راهنمايم به سوي تو و عشقم به تو واسطه ام به پيشگاه توست . . .
- مَتروح .
_
یکي از راه هایی که به زندگی امیدوارمون میکنه و باعث آرامش و حال ِخوبمون میشه شکرگزاری ؛ روزی چند دقیقه وقت بزاری برای شکرگزاری باعث میشه تا انتهای روز حالت خوب باشه ؛ اگر تا آخر دنیا بخوای نعمتهایی که خدا بهت داده رو بشماري نمیتونی ؛ انقدر نعمتها زیاده که هرچقدر شکر کني بازم نعمت هست که شکرش ُبجا بیاری ؛ خداوند در کتاب آسماني فرموده :
[ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ]
و نعمتهای پروردگارت را بازگو کن 🧡 .
يَا حَبِيبَ مَنْ تَحَبَّبَ إلَيْكَ وَ يَا قُرَّهَ عَيْنِ مَنْ لاَذَ بِكَ وَ انْقَطَعَ إلَيْكَ ؛
اي محبوب آن كه به تو دوستي ورزيد، اي نور چشم كسي كه به تو پناه آورد و براي رسيدن به تو از ديگران گسست . .