هدایت شده از تأملات | تولايى
بسم الله الرحمن الرحیم
#حسینیه_تأملات، شب دوم از عزای فاطمیه سلام الله علیها؛ حوالی ساعت ۲۱:۳٠
هدایت شده از تأملات | تولايى
ما سائل غمیم و به دنبال ماتیم
در روز، چند بار سر سفره غمیم
هدایت شده از تأملات | تولايى
بالای بام خانه تو را جار میزنیم
زهرا اگر قبول کند، مثل پرچمیم
هدایت شده از تأملات | تولايى
ما را بخر، ضرر بده، اصلا چه میشود؟
خوبیم یا بدیم، همینیم، درهمیم
هدایت شده از تأملات | تولايى
حرف دیشبمون این بود: مؤمن، وقتی ولایت رو قبول میکنه، در واقع وارد یک خونه جدید میشه، یک خونواده جدید
هدایت شده از تأملات | تولايى
خدمت امام صادق علیهالسلام بود
دستش رو برای دعا بالا برد
گفت: خدایا! ازت بهشت میخوام
امام فرمودن: فلانی! این چی بود از خدا خواستی؟ مگر ولایت ما رو قبول نداری؟
گفت: چرا آقاجان! معلومه دارم!
فرمودن: اگر این ولایت رو قبول داری، یعنی درست وسط بهشتی، از خدا بخواه از بهشت بیرون نری...
هدایت شده از تأملات | تولايى
چی رو تو دنیا، با لرزیدن شونه موقع اشک وسط روضه میشه عوض کرد؟
هدایت شده از تأملات | تولايى
اهل گناه بود
اصلا هم اهل درس و علم و این حرفا نبود
فقط بعضی وقتا میومد مسجدالنبی، چهره رسول خدا صلیاللهعلیهوآله رو نگاه میکرد و میرفت...