قشنگےِمقاماقا امام ࢪضابہاٻنجاسٺ
ڪہنقشہ؎ٺمومِزندگٻٺࢪومٻد؎دسٺِ
ڪسےڪہ،ازخودٺبهٺمهࢪبونٺࢪھシ💚
https://eitaa.com/MLja_118
یـا امـام حسیـن امسـال کہ گـذشـت ولے سـال دیـگہ دلمـون رو بیشتـر از ایـن نشکـن :)!💔
#یااباعبدالله
https://eitaa.com/MLja_118
خستگیهایدلمکنجحرمحلمیشود
دعوتمکنکربلاخیلیگرفتارمحسین💔
https://eitaa.com/MLja_118
یہسلامبدیمبہ
آقامونصاحبالزمان🌿"!
روبہقبلہ:
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . . (:🌱"
خانوم سه ساله؛
نرسیدن رو درک میکنه
بهتر از همه میفهمه
بر دلم ترسم بماند آرزوی ِکربلا
یعنی چی..؟!:) 💔
https://eitaa.com/MLja_118
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینکهبهدلآدمبیوفته ...
نکنهامامحسیننخواستهمیکُشهآدمو🫠:)💔
https://eitaa.com/MLja_118
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال که نشد !
- ولی قول بده سال دیگه دعوتم کنی💔
https://eitaa.com/MLja_118
575.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نیومدنم برا کدوم گناه منه🥲💔
https://eitaa.com/MLja_118
انشاءاللهیهروزیبریمبَرایساختحَرمِ
اِمامحَسَنمجتَبیعلیهالسلام
صَلواتیزَهراپَسندخَتمکنید:))..!✨🌱
https://eitaa.com/MLja_118
نبوده،نیستونخواهدبود:)
عزیزترازتوکسیبرایمن
🫀...#اللّٰھُمَعجلْلِّوَلیڪَالفࢪَج
https://eitaa.com/MLja_118