اربعینه؛
بیخوابیعمیقاًزدهبهسرم..!
آقاامامحسین(ع)وقتیعاشقشماشدم
فهمیدماوجعشقاونجاستکهتونبودمعشوق
چیزیازعلاقتکمنمیشهو
فقطبهجنونتاضافهمیشه..!
شایداگهکربلامیومدمحالمخوبمیشد؛
شایدمیتونستمیدلسیرگریهکنمبراتون..
خستهشدمابیعبدالله :)
ولینمیخوامگلهوشکایتکنم...!
آقا،میخوامقسمتبدم ؛
توروبهپهلویِشکستهٔمادرتزهرا(س)
توروبهبیکسیوتنهاییِدخترترقیه(س)
توروبهبیپناهیهخواهرتزینب(س)
سالبعددیگهنزارجابمونیم..
سالبعدخودتبطلب🥲
https://eitaa.com/MLja_118
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرارنبودکهبینمابیفتهفاصله🥺💔
https://eitaa.com/MLja_118
در سینه دردی مشترک داریم باهم ؛
جاماندهام از کربلا ، مثل ِرقیه .
#رقیه_خاتون_315
https://eitaa.com/MLja_118
کَربَلآیـے نَشُدَن مآ رآ بِه رُخِمآن نَکِشید؛
مآ دُرُست اَست نَرَفتیم،وَلـےدِل دآریم💔:)
https://eitaa.com/MLja_118
أربعین هم گذشت ولی کسی نگفت:
أنا الصمصام المنتقم🥲💔
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرج
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از 🏴دختــران چــادری🏴
•••حسرت دیدار•••
.
.
کمـسوشدهـچشمانِـمنـازگریـیـِبسیار💔🚶♀
#پروفایل ،، #اربعین
🏴 @clad_girls | دخترانچادری
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به عزیزت قسم عزیز ترینی برام:)
https://eitaa.com/MLja_118
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-چرا داشتی تو خواب گریه میکردی؟
+خواب میدیدم،که کنار ضریح تو💔
https://eitaa.com/MLja_118