7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام رضا خیلی دوست دارم(:
#بابا_رضا
https://eitaa.com/MLja_118
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلمبرانسیمصبححرمتپرمیزنه💔🥲
https://eitaa.com/MLja_118
رسول اکرم {صـلالله} :
پارهای از تـن مـن در خراسان دفـن خـواهـد شـد ، هـر مـومـنے او را زیـارت کنـد خـداونـد عـزوجـل بهشـت را بـر او واجـب می کنـد🙂
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از گاهنوشتههای مجتبی مختاری
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله النور 🌱
ما دست تهی داریم
ما فقط تو را داریم ...
@mokhtari_mojtaba110
هدایت شده از • طـعم ِخوش ِشهادت •
تمام شد ؛
اذان مغرب را که بگویند ،
صفر تمام میشود ..
پیرهن مشکی عزای تو را
تا میکنم و نمیدانم محرم
سال آینده قسمتم شود
خودم تنم کنم یا دست
کسی گوشه ی کفنم میگذاردش ..
این ناله های آخر زمزمهنامت
را از من بپذیر ..
چه بی مضایقه خوبی حسین جان✨
خودت را به من بچشان . .
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بزرگی میگفت :
اگه جایی راهت ندادن ، برو در خونه امام رضا ، اونجا همه رو راه میدن :)
#بابا_رضا
https://eitaa.com/MLja_118
هدایت شده از کانال مهدی ابراهیمی
امام از هر آنچه در آیینه میبینی
به تو نزدیکتر است
فاصله تا او از جنس پلک است
از نوع غفلت
چشم بگشا و ببین !
او تمام تو را پر کرده است
https://eitaa.com/joinchat/1740308553Cc882dc76a
🏴
🌹🏴
🏴🌹🏴
هدایت شده از کانال مهدی ابراهیمی
🏴 لا تبرد أبداً
اصل پایستگی غم حسین جان میگوید
سیاهیهای عزاداریها
جمع نمیشود
صرفاً از در و دیوار عزاخانهها
به خانههای پر ملال دلها
منتقل میشود
ان لقتل الحسین
حرارة فی قلوب المؤمنین
لا تبرد أبداً
https://eitaa.com/joinchat/1740308553Cc8382dc76a
🏴
🌹🏴
🏴🌹🏴
هدایت شده از _قَتالُالعَرب¹¹⁰_
ساعاتِآخراستگدارحلالکن!
این محرمُ صفری ام که یک دنیا
منتظرش بودیم ، گذشت و تمام شد
قشنگترین لحظههایِ زندگی ما
تو هیئتت گذشت باباحسین...")!🖤
غصه خداحافظی با پیرهن مشکی
و کتیبهها و غمت تو دلامونه ...
اما تو امام حسینِ همه روزهایِ مایی!
به قول آقایِ حدادیان :
ایشالا زنده میمونم بازم براش گریه
میکنیم و سینه میزنیم (:
خلاصه ک ،
اشک آنقدر ک بایدو شاید نداشتم
شرمنده ام برای غمت کم گذاشتم
-بماندبهیادگارازمحرمُصفرِ¹⁴⁰³