تـو باشـي حـال نـوکـرت کہ بـد نمیشـہ ،
هیـچ جـاي دنیـا بـراي مـن مشهـد نمیشـہ :)!❤️🩹
#چهارشنبہهاےامامرضایے
https://eitaa.com/MLja_118
آقا مبارک است ردای سبز امامتتان💚
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرج
https://eitaa.com/MLja_118
یہسلامبدیمبہ
آقامونصاحبالزمان🌿"!
روبہقبلہ:
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . . (:🌱"
میگفت: دلت رو بکن خونهیعلی؛ اونجا رو فاطمه جارو میزنه🫀💙:)))
https://eitaa.com/MLja_118
خیلیازمادخترا
همیشهمیگیمکاشپسرمیشدیم..
کهمیتونستیممدافعحرمبشیم،
میتونستیمخیلیکاراروانجامبدیم
میتونستیمبجنگیم..
..
ولییهصحبتیدارم:]
ماپسرنشدیمکهمدافعحرمبشیم، امادخترشدیم
کهمدافع " چـٰادُر " بشیم :)!
ماهمینالانشمتومیدوننبردیم؛ جنگیدنکهفقط
باتیروتفنگنیست ..
همینکهتویاینبازاردینفروشی
وبدحجابی ، باحجابباشی
خودشیکجھاده :)!
شهیدشدنکهفقطبا
خمپاره،مینوتیرنیست!"
زمانیکهدلتازطعنهوپوزخندههای
بهظاهرروشنفکرهامیشکنه،شهیدمیشی!
وخون،هموناشڪیہ
کهازچشماتجاریمیشه ..
پسهیچوقتنگیددخترانمیتوننبجنگن..
نمیتوننشهیدشن..
اگرپسرایهباردرمیداننبَردن، مادختراهرروزدرمیداننبَردیم!
اگرپسرایهبارشھیدمیشن
ماچادریهاهرروزداریم
باحرفهایبقیہشهیدمیشیم ... :)
https://eitaa.com/MLja_118
از این جا که من هستم تا انجا که تو هستی راه زیادی است ولی میگویم:
اسلامعلیکیااباعبداللهالحسین(:💔
https://eitaa.com/MLja_118
‹الدُّنْیادارُمَمَرٍّلادارُمَقَرٍّ›
دنیاخانهگذراستنهجاىماندن..
+امیرالمومنین(؏)
https://eitaa.com/MLja_118
یہسلامبدیمبہ
آقامونصاحبالزمان🌿"!
روبہقبلہ:
السَّلامُعلیڪَیابقیَّةَاللّٰہ
یااباصالحَالمَهدےیاخلیفةَالرَّحمن
ویاشریڪَالقرآن
ایُّهاالاِمامَالاِنسُوالجّانّسیِّدے
ومَولاےالاَمانالاَمان . . . (:🌱"