″رایحه″
بله پس چی پرچم شمالی ها بالاس😌 اینکه میگن شمالیا فرشتن🥺😇😎 (یک عدد شمالی😎) البته تمام شهر های ایران ب
من فکر می کردم دختر عمه ام و اینا خودشیفته ترین افرادن...
″رایحه″
من فکر می کردم دختر عمه ام و اینا خودشیفته ترین افرادن...
من خود شیفتم؟
به جمله اخرم دقت کن🙁
#نَها
″رایحه″
من خود شیفتم؟ به جمله اخرم دقت کن🙁 #نَها
بله بله ، خوشم میاد مهرت به همه جا میرسه
اینکه بیکارم عجیب نیست.
اینکه بیکارم ولی وقت ندارم عجیبه :/
#حق
ما شوخی شوخی می خندیم، مردم جدی جدی فک می کنن حالمون خوبه!
#لبخند_تلخ ✨
ღ↻ @MNfMFAFZ