″رایحه″
کاش با رفتن آدم ها ، خاطرهاشونم از ذهنمون می رفت! #لبخند_تلخ ⊱⋅ – – – – – – – – – – – ⋅⊰
به نظرم این اشتباهه
نباید خاطره هاشونو فراموش کنیم
بعدا میفهمیم اونم ی تجربه بوده و با رفتنش خیلی چیزا رو بهمون یاد داده
همیشه روی مثبتشو ببین😀👌
#G_A
″رایحه″
به نظرم این اشتباهه نباید خاطره هاشونو فراموش کنیم بعدا میفهمیم اونم ی تجربه بوده و با رفتنش خیلی چی
و وقتی خاطرات بد وتلخ تو ذهنته که راحتت نمی ذاره چی؟🙃
″رایحه″
و وقتی خاطرات بد وتلخ تو ذهنته که راحتت نمی ذاره چی؟🙃
اونوقت باید دنبال عشق و محبت تازه ای باشی که اون قسمت خالیه قلبتو پر کنی، و بعد به اون خاطرات که فکر کنی دیگه آزارت نمیده و تازه خوشحال میشی از اینکه اون فرد زودتر از زندگیت رفت و اون خاطرات برای باقی عمرت به عنوان ی تجربه باقی میمونه
ی جمله ی زیبا میگه «دردی که تورو نکشه ،قوی ترت میکنه»
#G_A
″رایحه″
اونوقت باید دنبال عشق و محبت تازه ای باشی که اون قسمت خالیه قلبتو پر کنی، و بعد به اون خاطرات که فکر
ولی من اینو تجربه کردم در حالی که عشق بهتری پیدا نکردم
و چیزی که اذیتم می کرد این بود که هنوز دوسش داشتم ولی اون...
بیخیال😁
#مدیر