″رایحه″
همش میگم به خودم تهران اومدنم چی بود 😂😂
حالا اون بانو هم آرزوی تهران رفتن داره😂
″رایحه″
اونوقت باید دنبال عشق و محبت تازه ای باشی که اون قسمت خالیه قلبتو پر کنی، و بعد به اون خاطرات که فکر
راستش من باید به اعترافی بکنم اینجا
وقتی G.A این حرفو زد فکر کردم کلیشه ای حرف میزنه
ولی الان که دقت می کنم می بینم بعضی وقتا بعضی از همین حرفای کلیشه ای بی نهایت حقن!!
_𝓻𝓪𝔂𝓮𝓱𝓮𝓱_____
❥↬@MNfMFAFZ