″رایحه″
اونوقت باید دنبال عشق و محبت تازه ای باشی که اون قسمت خالیه قلبتو پر کنی، و بعد به اون خاطرات که فکر
راستش من باید به اعترافی بکنم اینجا
وقتی G.A این حرفو زد فکر کردم کلیشه ای حرف میزنه
ولی الان که دقت می کنم می بینم بعضی وقتا بعضی از همین حرفای کلیشه ای بی نهایت حقن!!
_𝓻𝓪𝔂𝓮𝓱𝓮𝓱_____
❥↬@MNfMFAFZ
فکر نمی کنم قلب من دیگه طاقت از دست دادن کسی که دوسش دارمُ داشته باشه...
#لبخند_تلخ (:
_____𝓻𝓪𝔂𝓮𝓱𝓮𝓱_____
❥↬@MNfMFAFZ
نون خ چهار فقط اونجاییش که نورالدین با نوه ش حرف میزنه
قربون صدقش میره
بقیش به هیچ دردی نمیخوره
″رایحه″
نون خ چهار فقط اونجاییش که نورالدین با نوه ش حرف میزنه قربون صدقش میره بقیش به هیچ دردی نمیخوره
این حجم از خوشگلیو نمیتونم تحمل کنم!✨💔
″رایحه″
#G_A
چقد دایره ی علایقت جمع و جوره
نه فیلم
نه غذا
نه آهنگ
نه گوشی
نه مدرسه
نه رفیق
″رایحه″
چقد دایره ی علایقت جمع و جوره نه فیلم نه غذا نه آهنگ نه گوشی نه مدرسه نه رفیق
بله فقط کتاب و پاستیل
″رایحه″
چقد دایره ی علایقت جمع و جوره نه فیلم نه غذا نه آهنگ نه گوشی نه مدرسه نه رفیق
راستش باید بُشکه ی «خود» هم میذاشتن
تا خرخره پرش میکردم