″رایحه″
همه رفیق دارن ما هم داریمممم بنازممم به این رفیقققق😑😂 بعدشم دیگه حواست باشه چی میگیاااا😑😂 اگه دهنمو
اهه
اهه
اولا که جمله ی اولت رو من باید بگم جانان خانم😐
بعدم منم برم زنگ بزنم به بابات همه چی رو بگم
نظرت چیه دهن دوتامون بسته باشه؟
″رایحه″
چه بچه خوبی تو من باشم بحث میکنم 😂
منم میتونم عزیزمم اما باهاش بحث نمیکنم چون میزاره میره لوسه دیگه....😂😂
″رایحه″
وای وای دیشب یه خوابی دیدم که نمیدونم از ذوق باید چیکار کنم🥲💔
بیا تو پی وی تعریف کنننن