″رایحه″
تنها خونه ای که با موجودیم میتونم بخرم😐🤣🤣
البته اینا الان خیلی گرون شده
من همونم نمیتونم بخرم🥲😂
″رایحه″
تنها خونه ای که با موجودیم میتونم بخرم😐🤣🤣
پولدار شدی
من نردبونشم نمیتونم بگیرم
من اگه به کسی توهین کردم
هم از قصد بوده
هم منظور داشتم
هم یه جور گفتم که طرف بفهمه...