″رایحه″
قسمت شد ساعت ۱۲ تا ۱ صبح یه سری به حرم حضرت معصومه زدم... این خوبه که روز آخر سالم با حضرت تموم شد🥲🫀
والا خوش به حالت من تو بازار بودم ساعت 12 رسیدم خونه بتمرگم جلو تلویزیون . ....