″رایحه″
(شاید فردا نبودم پس) روز دوم : خیلی زیادن ولی با این حال یه بار رفیقم بهم گفت دیگه نمیخوام باهات دو
فرشته ی زندگی کی هستی شوما
https://eitaa.com/Be_vaght_e_jonoon_unknown/14536
کم کم دارم به پلیس شدنم در آینده امیدوار میشم(((((:
اگه درسامو خوب بخونم البته😔😂
#عزرائیل
″رایحه″
پسر فاطمه بودن به جگر داشتن است..!
شب ولادت دومین مولای شیعیان جهان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم(:
_🤍_
#عزرائیل
″رایحه″
#چالش سی روزه ●روز اول: ده تا از چیزهایی که واقعا شادت میکنن رو لیست کن ●روز دوم: حرفی که کسی بهت زد
روز سوم: زیاد به حیوونا علاقه ندارم ولی خب...
جوجه
شاهین و عقاب
خرگوش و گربه
#عزرائیل