https://eitaa.com/Be_vaght_e_jonoon_unknown/14536
کم کم دارم به پلیس شدنم در آینده امیدوار میشم(((((:
اگه درسامو خوب بخونم البته😔😂
#عزرائیل
″رایحه″
پسر فاطمه بودن به جگر داشتن است..!
شب ولادت دومین مولای شیعیان جهان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم(:
_🤍_
#عزرائیل
″رایحه″
#چالش سی روزه ●روز اول: ده تا از چیزهایی که واقعا شادت میکنن رو لیست کن ●روز دوم: حرفی که کسی بهت زد
روز سوم: زیاد به حیوونا علاقه ندارم ولی خب...
جوجه
شاهین و عقاب
خرگوش و گربه
#عزرائیل
″رایحه″
روز سوم: زیاد به حیوونا علاقه ندارم ولی خب... جوجه شاهین و عقاب خرگوش و گربه #عزرائیل
میدونم که پروانه حیوون نیس ولی
پروانه چی؟ پروانه دوست نداری؟؟
″رایحه″
میدونم که پروانه حیوون نیس ولی پروانه چی؟ پروانه دوست نداری؟؟
حس خاصی ندارم بهش. در حد اینکه بله خیلی خوشگله