″رایحه″
چرا همش یه لباس میپوشی ؛ لباسای من :🥲
من که چه عرض کنم فاطمه
من کلا تو فاز رنگی رنگی ام
کاش یکی بیاد دستمو بگیره منو پشتش قایم کنه
وایسته جلوی ادما داد بزنه بابا بسه دیگه!
این بچه گناه داره،ولش کنید:)
″رایحه″
نوپوی ِ خواهران ، ورژن ِ جدید :
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا