کاش یکی بیاد دستمو بگیره منو پشتش قایم کنه
وایسته جلوی ادما داد بزنه بابا بسه دیگه!
این بچه گناه داره،ولش کنید:)
″رایحه″
نوپوی ِ خواهران ، ورژن ِ جدید :
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا