آدما جوری رفتار میکنن ک ترکشون کنی و در آخرم تو مقصری چون اونی ک رفته تویی
ولی هیچکس اهمیت نمیده چه رفتاری باهات شد که رفتی.
″رایحه″
اگه این بود عربیم 22 بود
و منی که زبانم که الان صفرم نیست اون موقع 24 بوووود! (:
شخصیتِ آدمها با چیزهایی که از خودشان تعریف میکنند خیلی متفاوت است. «همانگونه که برچسب ِ رویِ شیشهی مربا شبیهِ خودِ مربا نیست»