من اگه بخوام درباره چیزایی که باعث خوشحالیم میشن حرف بزنم،مطمئنا اسم تو رو ده پونزده بار میارم:)))
تو میتونی منو یه احمق ببینی در صورتی که میتونم باهوش ترین باشم
میتونی منو یه آدم ساده لوح ببینی در صورتی که میتونم هفت خط ترین باشم
میتونی منو وابسته ببینی در صورتی که میتونم مستقل ترین باشم
تو اون چیزیو میبینی که من میخوام
وقتی برات آهنگ میفرستم، نگو شنیدم یا دارمش، دوباره دانلودش کن، گوشش کن، تیکه هایی که ازش خوشت اومدو بخون باهاش تو صفحه ی چت، به متنش دقت کن شاید خواستم یه چیزی بهت بگم، بفرستش سیو مسج، برای خودت داشته باشش، به یادم گوشش بده و به کسی نده گوش کنه. همین.