وقتی برات آهنگ میفرستم، نگو شنیدم یا دارمش، دوباره دانلودش کن، گوشش کن، تیکه هایی که ازش خوشت اومدو بخون باهاش تو صفحه ی چت، به متنش دقت کن شاید خواستم یه چیزی بهت بگم، بفرستش سیو مسج، برای خودت داشته باشش، به یادم گوشش بده و به کسی نده گوش کنه. همین.