مدام جلوی بقیه میخندم
و میگم همهچی اوکیه !
وانمود میکنم چقدر از اینجا بودن
لذت میبرم، اما دلم میخواد ؛
گم شم برم یجای دیگه . .
جایی ك بهش تعلق دارم ،
جایی ك سکوت باشه . . )!
بهم گفت: «تو خيلى خطرناکی!»
پرسيدم چرا؟!
جواب داد:
«چون به هيچكس نياز ندارى!»
لبخند زدم.
372.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفاوت ما با حضرت سلیمان اینه که.....🤣
#پیشنهاد_دانلود