ای کسی که همیشه به حرفای دلم گوش دادی و آرومم کردی،ای کسی که همیشه حال دلم و خوب کردی،ای کسی که فکر کند بهشم خنده رو لبام می نشونه،آهای خوشگل ترین کسی که یه تیکه بزرگ از قلبمو واسه خودش کرده،خواستم بگم:
_(♡تولد مبارک داداش احمدم♡)
_تو پریزادی و انگاری که ماهی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیا منه(:
9\6\1403 سالگرد تولد شهید مدافع حرم،شهید BMV سوار،شهید احمد محمد مشلب را به همه ی آبجیاش تبریک میگم🥰