اونقدر که من موقع آشپزی و ظرف شستن و حموم کردن و... با حس آهنگ می خونم خود خوانندش تو کنسرت هزار نفره با حس نمی خونه😎
″رایحه″
اونقدر که من موقع آشپزی و ظرف شستن و حموم کردن و... با حس آهنگ می خونم خود خوانندش تو کنسرت هزار نفر
برای اولین بار تو عمرررررم با ابلیس موافقم
یهوقتاییبهفکرمباش ،
سراغمروبگیرازغم
میخوامدلتنگمنباشی
بهموابستهشیکمکم(:
ختمِ کلام دوست داشتن
فقط اونجا که جناب مولانا میگه :
- من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم !