یهوقتاییبهفکرمباش ،
سراغمروبگیرازغم
میخوامدلتنگمنباشی
بهموابستهشیکمکم(:
ختمِ کلام دوست داشتن
فقط اونجا که جناب مولانا میگه :
- من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم !
کاش منم یه بیشعور بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نبود؛ولی متاسفانه یه زودرنج حساس عصبی ام:)