eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
باخودم‌لج‌کرده‌ام‌بیدا‌رباشم‌تا‌که‌تو برسرِرحم‌آیی‌و‌امشب‌بگویی‌شب‌بخیر
ختمِ کلام دوست داشتن فقط اونجا که جناب مولانا میگه : - من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم !
ولی از سرنوشت>>>>>>>>>>
جوری که من با دیدنش ذوق می کنم!(:
اونجایی که حامیم میگه: _میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم(:
کاش منم یه بیشعور بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نبود؛ولی متاسفانه یه زودرنج حساس عصبی ام:)
مراقب حرفات باش... وقتی زده بشن فقط میتونن بخشیده بشن،نه فراموش:)!
لامصب با هردینی که حساب میکنم جام تو جهنمه
حقه البته فکر کنم چون تا حالا سیب زمینی پوست نکندم😑🙈
تقریبا میشه گفت: هیچ کس دوستمون نداره همه لازممون دارن
فکر میکنی وقتی بهم میگی نفس میتونی منو خر کنی؟ آفرین درست فکر کردی