کاش منم یه بیشعور بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نبود؛ولی متاسفانه یه زودرنج حساس عصبی ام:)
اونجا که شاعر میگه:
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از سوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران وای به حال دگران