اونجا که شاعر میگه:
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از سوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران وای به حال دگران
اگه امسال پاییز، پاییز نباشه چی؟ اگه مثل سال قبل تا اواخر آبان هوا بخواد گرم باشه چی؟ بخدا گریه میکنم.