eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
تقریبا میشه گفت: هیچ کس دوستمون نداره همه لازممون دارن
فکر میکنی وقتی بهم میگی نفس میتونی منو خر کنی؟ آفرین درست فکر کردی
اونجا که مرتضی پاشایی میگه: _سهم من از تو شده حسرت(:
برات بمیرم دلیل زندگیم میشی¿
اونجا که شاعر میگه: از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران رفتم از سوی تو لیکن عقب سر نگران ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی تو بمان با دگران وای به حال دگران
هدایت شده از -اِهتمام-
سین زدن و جواب ندادن ته بیشعوریه دوستان ‌؛ لطفا بیشعور نباشیم ‌.
یه جوری برو که انگار هیچ وقت نبودی اینجوری شاید بتونم ببخشمت!
به تعداد نیست به معرفته!یوسف یازده برادر داشت و حسین یک عباس(:
«نمی‌داند دل تنها میان جمع هم تنهاست.»
《ماه دور زمین می چرخد》 《زمین دور خوشید می چرخد》 《و من دور تو می چرخم》
‏اگه امسال پاییز، پاییز نباشه چی؟ اگه مثل سال قبل تا اواخر آبان هوا بخواد گرم باشه چی؟ بخدا گریه میکنم.
من تو را دوست دارم،تو ديگري را و ديگري ديگري را...واينگونه است كه همه تنهاييم!