بعضی آدما به یه درجه ای از تنفر میرسوننت که بی دلیل از هم نام های اون شخص هم دوری میکنی ، چون نمیخوای هیچ یادآوری ازش تو زندگیت باشه .
بامن راجب مودی بودن حرف نزنید.
من میتونم صبح قهقهه بزنم و جیغ و داد کنم و شب حوصله خودمم نداشته باشم ؛ فقط یه گوشه بشینم و حامیم گوش بدم و از همه بدم بیاد.
هَرّگِزً نَخُوِرَیِ غُصِهً حَرِفَِ دِگَِرَآنّ رِآ
گُوِرًِ پِدَرِ هَرِکِهً بِخَوُآهَدّ بَدِمًآنً رَِآ…!😎