″رایحه″
ولی جوری که هاشم عاشق نغمه ست>>>>>>>>>>>
و جوری که نغمه بیشعوووووووره
بابا احمق پسره عاشقته پاشو برو خونت دیگه شوهر دوروغکی برا خودش میتراشه🤦♀
″رایحه″
چیه انصافا حق میگه
نه خو
منم بودم پسره احمق و رفته خلاف کرده میزاشتم کنار تازه یه پس گردنی ام میزدمش
″رایحه″
نه خو منم بودم پسره احمق و رفته خلاف کرده میزاشتم کنار تازه یه پس گردنی ام میزدمش
شما خودتو جای نغمه میزاری اما خواهشا خودتو جای هاشمم بزار بچم بخاطر اینکه نغمه رو خوشبخت کنه خلاف کرد بعدم مثل چی پشیمون بود ولی نغمه خانم یه شوهر الکی برای خودشون تراشیدن تا هاشم بیشتر غصه بخوره
من اگه جای نغمه بودم و البته عاشق هاشم بودم قطعا میبخشیدمش(میدونی که میگن عاشق کور میشه عیب های معشوقشو نمیبینه)
هدایت شده از حیات القلوب | احسان ثابت
بچها این اخرین جمعه هست که بدون اینکه نگرانِ درسِ شنبه باشید وقت میگذرونید💔