″رایحه″
@MNfMFAFZ
619
دنبالکننده
1.5هزار
عکس
624
ویدیو
5
فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس:
https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563
کانال ناشناس:
https://eitaa.com/nashenas_rayehe
کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
پیوستن
″رایحه″
619 دنبالکننده
دانلود
″رایحه″
تو نمي دوني ولي من كلي سر اون حرفت گریه کردم...
″رایحه″
به خدا این حجم از مهربونی بیشتر از همه به خودت آسیب میزنه!
″رایحه″
اینی ک شما بهش می گید دو رویی، در واقع واسه ناراحت نشدن خودتونه...
″رایحه″
هدایت شده از منِبیاوُ؛
:)
″رایحه″
من الان اینجوری ام ک: وای نه واقن ی ماه دیگه زمستونه؟!!
″رایحه″
متنفرم از اونایی که یه زمانی قلبشون بودم...)
″رایحه″
از این عکسها تو پاییز ❤️<<<<<<
″رایحه″
خواب بعد از ظهری تو پاییز مصداق بارز یک لحظه لذت،یک عمر پشیمانیه
″رایحه″
دیدین یهو یه جاهایی از زندگی، یه آهنگ شبیه شرایط اون لحظه میاد تو ذهنتون؟(:
″رایحه″
دیدین یه وقتایی آدم فقط می تونه بگه خستم؟ مال من اون یه وقتا خیلی خیلی زیاد بودن(:
″رایحه″
دیدین یه وقتا آدم انقدر ضربه خورده حتی دیگه به ظاهرم نمیتونه مثل قبل بشه؟ مال من این یه وقتا خیلی زیاد بودن(:
″رایحه″
گاهی وقتا فکر میکنم چرا تو اوج مسخره بازی و خندوندن دیگران حال خودم خوب نیست و به این نتیجه میرسم که شاید چون شخصیت واقعی اون آدم دلقک که فقط میخواد اطرافیانش شاد باشن و بخندن شخصیت واقعیم نیست
مطالب بعدی