eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
تو نمي دوني ولي من كلي سر اون حرفت گریه کردم...
به خدا این حجم از مهربونی بیشتر از همه به خودت آسیب میزنه!
اینی ک شما بهش می گید دو رویی، در واقع واسه ناراحت نشدن خودتونه...
هدایت شده از منِ‌بی‌اوُ؛
:)
من الان اینجوری ام ک: وای نه واقن ی ماه دیگه زمستونه؟!!
متنفرم از اونایی که یه زمانی قلبشون بودم...)
از این عکسها تو پاییز ❤️<<<<<<
خواب بعد از ظهری تو پاییز مصداق بارز یک لحظه لذت،یک عمر پشیمانیه
دیدین یهو یه جاهایی از زندگی، یه آهنگ شبیه شرایط اون لحظه میاد تو ذهنتون؟(:
دیدین یه وقتایی آدم فقط می تونه بگه خستم؟ مال من اون یه وقتا خیلی خیلی زیاد بودن(:
دیدین یه وقتا آدم انقدر ضربه خورده حتی دیگه به ظاهرم نمیتونه مثل قبل بشه؟ مال من این یه وقتا خیلی زیاد بودن(:
گاهی وقتا فکر میکنم چرا تو اوج مسخره بازی و خندوندن دیگران حال خودم خوب نیست و به این نتیجه میرسم که شاید چون شخصیت واقعی اون آدم دلقک که فقط میخواد اطرافیانش شاد باشن و بخندن شخصیت واقعیم نیست