گاهی وقتا فکر میکنم چرا تو اوج مسخره بازی و خندوندن دیگران حال خودم خوب نیست و به این نتیجه میرسم که شاید چون شخصیت واقعی اون آدم دلقک که فقط میخواد اطرافیانش شاد باشن و بخندن شخصیت واقعیم نیست
″رایحه″
گاهی وقتا فکر میکنم چرا تو اوج مسخره بازی و خندوندن دیگران حال خودم خوب نیست و به این نتیجه میرسم که
.
چگونه این همه غمگینی و خنده روی لبت داری؟
- سید تقی سیدی
نہ از خندیدنم خندان، نہ از رنجیدنم غمگین
مرا نادیده می گیرد، چہ دردی بیشتر از این؟
#مجید_ترکابادی