eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
دیدین یهو یه جاهایی از زندگی، یه آهنگ شبیه شرایط اون لحظه میاد تو ذهنتون؟(:
دیدین یه وقتایی آدم فقط می تونه بگه خستم؟ مال من اون یه وقتا خیلی خیلی زیاد بودن(:
دیدین یه وقتا آدم انقدر ضربه خورده حتی دیگه به ظاهرم نمیتونه مثل قبل بشه؟ مال من این یه وقتا خیلی زیاد بودن(:
گاهی وقتا فکر میکنم چرا تو اوج مسخره بازی و خندوندن دیگران حال خودم خوب نیست و به این نتیجه میرسم که شاید چون شخصیت واقعی اون آدم دلقک که فقط میخواد اطرافیانش شاد باشن و بخندن شخصیت واقعیم نیست
. اصلا خطاست این‌که بگویم ندارمت من دارمت هنوز، تویی که نداری‌ام - حسین زاهدیان
. غمگین‌ترین چیز در مورد خیانت این است که هیچ‌وقت از طرف دشمنانت نیست! - آل پاچینو
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد آنلاین کسی باش که آنلاین تو باشد
اوج دلتنگی اونجایی ک علی یاسینی میگه : بگو از کجا بیام اتفاقی ببینمت ؛)))))))
اوج لذت، شنیدن این جمله :
نہ از خندیدنم خندان، نہ از رنجیدنم غمگین مرا نادیده می گیرد، چہ دردی بیشتر از این؟
ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار تا دست خداحافظی ‌اش را بفشارم... - فاضل نظری