4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اونجایی ک کسری زاهدی میگه : بارونو دوس دارم اخه . .
بچه ها امروز تولد ابلیسه(:
مبارکش باشه😄❤️
امیدوارم صد و بیست سالش بشه
مثلا صد و بیست سال بعد با ذوق بیاد بپره بغلم بگه وای یادته اون قدیما...(=
″رایحه″
سلام ابلیس خنگم تولدت مبارک امیدوارم هزار سال زنده باشی تا رو مخمون راه بری 😂😎
انشاالله تا آخر در کنارتون باشم و به گناه کردن تشویقتون کنم😎
″رایحه″
انشاالله تا آخر در کنارتون باشم و به گناه کردن تشویقتون کنم😎
یادت رفت با افتخارشو بگی😂