باب اسفنجي: من زشتم... به هيچ دردي نميخورم!
پاتريك: اتفاقا به درد ميخوري... باعث ميشي بقيه نسبت به خودشون حس بهتري داشته باشن.
خودمونو خر نکنیم؛
از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم
از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم
از آدمی که با حرفاش قلبمونو پاره پاره کرد، بگذریم
از آدمی که فرقمونو با بقیه نمیدونه، بگذریم
از آدمی که بند دلمون نیست، بگذریم
اگه نگذریم، بجاش باید از غرورمون، از آرامشمون، از قلبمون، از خودمون، بگذریم
که تهش باز به این نتیجه میرسیم
“کاش ازش گذشته بودم″