او رفت
بی صدا و آرام
حتی صدای قدمهایش را نشنیدم
انگار میخواست داغ رفتنش را جوری در دل بگذارد
که اثرش نرود...
″رایحه″
درد دارد که خودت علت لبخند شوی و دلت در همه حالات پر از غم باشد!
«هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟»
- شهریار