″رایحه″
اینکه من تنها رفیقشم، واقعا خوشحالم می کنه(:
اینکه اون تنها رفیقمه،واقعا خوشحالم میکنه(:
حکایت عجیبی است !
رفتار ما را خداوند می بیند و می پوشاند
مَردم نـمی بینند و فریـاد می زنند ...
«ما به دلخوشی های بیشتری احتیاج داشتیم که دست کم رنج این زندگی را قابل تحمل تر کند »