«ما به دلخوشی های بیشتری احتیاج داشتیم که دست کم رنج این زندگی را قابل تحمل تر کند »
سلام،من حدودا یکسال هست که با کانال شما آشنا شدم.از وقتی با کانال شما آشنا شدم اتفاقات مختلفی تو زندگیم افتاد.از آشنایی با ادمینای کانال شما بگیر تا آشنایی با دوستان جدیدی.خواستم بگم از کسی که این کانال رو ساخته خیلی ممنونم چون از وقتی با کانال شما آشنا شدم یه سرگرمی مناسب پیدا کردم،اونم دیدن پستای کانال شماست. ممنون🌷
__________________
خوشحالم اینو می شنوم عزیزم(:
#ناشناس
بدترین اتفاق دنیا اینه که خوب باشی ولی دیگران یه کاری کنن از خوب بودنت پشیمون بشی...