سلام،من حدودا یکسال هست که با کانال شما آشنا شدم.از وقتی با کانال شما آشنا شدم اتفاقات مختلفی تو زندگیم افتاد.از آشنایی با ادمینای کانال شما بگیر تا آشنایی با دوستان جدیدی.خواستم بگم از کسی که این کانال رو ساخته خیلی ممنونم چون از وقتی با کانال شما آشنا شدم یه سرگرمی مناسب پیدا کردم،اونم دیدن پستای کانال شماست. ممنون🌷
__________________
خوشحالم اینو می شنوم عزیزم(:
#ناشناس
بدترین اتفاق دنیا اینه که خوب باشی ولی دیگران یه کاری کنن از خوب بودنت پشیمون بشی...
به سلامتی کسی که تنهام گذاشت و رفت
ولی تاریخ تولدش هنوز رمز گوشیمه!
برین ازش بپرسین چن بود جان من؟
گوشیم قفله باز نمیشه بابا...😂
منطق خانواده های ایرانی:
چون دیروز بیرون بودی و بهت خوش گذشته
امروز باید حوصلت سر بره!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوونامون کشته نشدن،شهید شدن...
جنگ نعمت بود...
360.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از زندگی آموختم..تا با کفش کسی راه نرفته ام،راه رفتنش را قضاوت نکنم...!
_ویکتورهوگو
#ابلیس