به سلامتی کسی که تنهام گذاشت و رفت
ولی تاریخ تولدش هنوز رمز گوشیمه!
برین ازش بپرسین چن بود جان من؟
گوشیم قفله باز نمیشه بابا...😂
منطق خانواده های ایرانی:
چون دیروز بیرون بودی و بهت خوش گذشته
امروز باید حوصلت سر بره!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوونامون کشته نشدن،شهید شدن...
جنگ نعمت بود...
360.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از زندگی آموختم..تا با کفش کسی راه نرفته ام،راه رفتنش را قضاوت نکنم...!
_ویکتورهوگو
#ابلیس
ملت زنگ میزنن از بیرون براشون غذا بیارن،اونوقت من از بیرون باید زنگ بزنم التماس کنم توروخدا غذامو نخورید دارم میام😑
″رایحه″
من الان بدجوری حالم تاسیانه!
کلمه تاسیان ریشه گیلکی دارد. کلمهای که سرشار از اندوه و بغض و دوری و جدایی است. تاسیان یعنی حالتی که به خاطر نبودن کسی به انسان دست میدهد. از جمله تعاریفی که برای این واژه آوردهاند یعنی؛ دل و دماغ هیچ کاری را نداشتن، دلتنگی غریب، غم فزاینده.