360.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از زندگی آموختم..تا با کفش کسی راه نرفته ام،راه رفتنش را قضاوت نکنم...!
_ویکتورهوگو
#ابلیس
ملت زنگ میزنن از بیرون براشون غذا بیارن،اونوقت من از بیرون باید زنگ بزنم التماس کنم توروخدا غذامو نخورید دارم میام😑
″رایحه″
من الان بدجوری حالم تاسیانه!
کلمه تاسیان ریشه گیلکی دارد. کلمهای که سرشار از اندوه و بغض و دوری و جدایی است. تاسیان یعنی حالتی که به خاطر نبودن کسی به انسان دست میدهد. از جمله تعاریفی که برای این واژه آوردهاند یعنی؛ دل و دماغ هیچ کاری را نداشتن، دلتنگی غریب، غم فزاینده.