ملت زنگ میزنن از بیرون براشون غذا بیارن،اونوقت من از بیرون باید زنگ بزنم التماس کنم توروخدا غذامو نخورید دارم میام😑
″رایحه″
من الان بدجوری حالم تاسیانه!
کلمه تاسیان ریشه گیلکی دارد. کلمهای که سرشار از اندوه و بغض و دوری و جدایی است. تاسیان یعنی حالتی که به خاطر نبودن کسی به انسان دست میدهد. از جمله تعاریفی که برای این واژه آوردهاند یعنی؛ دل و دماغ هیچ کاری را نداشتن، دلتنگی غریب، غم فزاینده.
″رایحه″
من یکم و تو یکی! یک بدون یکی میشه هیچی(:
تو میدونی قشنگترین دلیل برای تند زدن قلب منی؟
″رایحه″
تو میدونی قشنگترین دلیل برای تند زدن قلب منی؟
این تپش قلب از کودکی تا پیری رازیست میان قلب و احساس زندگی
″رایحه″
این تپش قلب از کودکی تا پیری رازیست میان قلب و احساس زندگی
تنها کسی که تحمل قهر و ناراحتیشو ندارم تویی...