eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
نامرد ترین معلمم تجربی بود اول امتحان می‌گرفت بعد درس میداد...
_
جدا بابت شروع ماه رجب خوشحالم(:
تورو دوست دارم ولی رو نمی کنم..
یهو همه چی بد شد ،،بدون دلیل...
زمونه جوری شده که خیلیا مثل روانشناسا صحبت میکنن مثل روانیا عمل میکنن...
گاهی آدم باید انقدر خوب باشه که ببخشه... ولی اونقدر احمق نباشه که دوباره اعتماد کنه:)🖤
ولی همه چی از 13 دی نود و هشت شروع شد...!
یه دورانی از زندگیم و دارم پشت سر میذارم که واسه یه مدت حالم خوب نیست ؛ ولی وقتی ازم میپرسن خوبی؟دیگه روم نمیشه بگم نه ، خجالت میکشم ، میشینم میشمرم میگم خب اون بار گفتم نه ، دیشبم گفتم نه،امروز دیگه باید بگم خوبم.
میشه خیلی از آدمارو بخاطر بدی هاشون بخشید ولی بخاطر بی ارزش کردن خوبی هامون هرگز.!
دل شکستهٔ ما هم, حکایتی دارد..