گاهی آدم باید انقدر خوب باشه که ببخشه...
ولی اونقدر احمق نباشه که دوباره اعتماد کنه:)🖤
یه دورانی از زندگیم و دارم پشت سر میذارم که واسه یه مدت حالم خوب نیست ؛ ولی وقتی ازم میپرسن خوبی؟دیگه روم نمیشه بگم نه ، خجالت میکشم ، میشینم میشمرم میگم خب اون بار گفتم نه ، دیشبم گفتم نه،امروز دیگه باید بگم خوبم.