یه دورانی از زندگیم و دارم پشت سر میذارم که واسه یه مدت حالم خوب نیست ؛ ولی وقتی ازم میپرسن خوبی؟دیگه روم نمیشه بگم نه ، خجالت میکشم ، میشینم میشمرم میگم خب اون بار گفتم نه ، دیشبم گفتم نه،امروز دیگه باید بگم خوبم.
الان وقتی واسه کسی یا چیزهایی که قبلا ارزش قائل بودم ، نگاه میکنم خندم میگیره من واسه این ارزش قائل بودم خاک تو سرم...
میدونی چیه؟؟
دنیا ارزش درگیر کردن فکر و احساساتت رو نداره بهش فکر نکن میگذره میره..