eitaa logo
″رایحه″
616 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...
شده یه چیزی رو بخوای جور نشه _واسع من که خیلی شده مثلا من بستنی با طعم کاکائوو که روش شکلات تخته ای بزرگ 1 کیلویی 100 درصد تلخ دارع میخواستم ولی جور نشد مغازه دار گفت تو منگلی..
بدون کپشن
تا حالا دقت کردین آدمای دوزاری همیشه برامون گرون تموم میشن؟
در هر فلکی،مَردُمَکی میبینم هر مردُمَکَش را،فَلَکی میبینم!
آمادگی بیشتر....
_بهترین حس دنیا اینکه یکی رو داشته باشی که با جون و دل به تموم حرفات گوش بده و با جون و دل حرفات و درک کنه(:
قطع امید فقط اونجایی که حامیم میگه : این جای خالی تو دلم با خودتم پر نمیشه :)
وضعیت منی که فردا امتحان دارم
وقتی ننه باباتو راضی کردی بری اعتکاف ظرفیت تکمیل شده😂
الکی که این همه جیب هودی و کاپشن‌ها رو بزرگ نمی‌سازن. قشنگ مشخصه جای دو تا دسته. فهمیدی؟
اگه بدن صددرصد حاضرم گل من... اگرم ندن مشکلی نیس بازم با جون و دلم حاضرم...