مامان من اینجوریه که من یه ماه پیش ترشک و خوردم الان که مریض شدم نمیگه سرما خوردی میگه اثر همون آت و آشغالاییه که اونموقع خوردی...
شده یه چیزی رو بخوای جور نشه
_واسع من که خیلی شده مثلا من بستنی با طعم کاکائوو که روش شکلات تخته ای بزرگ 1 کیلویی 100 درصد تلخ دارع میخواستم ولی جور نشد مغازه دار گفت تو منگلی..
الکی که این همه جیب هودی و کاپشنها رو بزرگ نمیسازن. قشنگ مشخصه جای دو تا دسته. فهمیدی؟