هممون ی وقتایی بال بال میزنیم برا اینکه با ی نفر حرف بزنیم...
من الان تو اون ی وقتام!
تموم خاطراتم برام مرور میشن و حالمو لحظه به لحظه بدتر میکنن...
چی میشد می تونستم با یه پاک کن همه شونو پاک کنم؟
زمان تیک تاک میگذرد
و من منتظر فردایی هستم که نمیدانم آیا میتوانم آن را [ درست ] زندگی کنم یا نه