خیلی برام ناراحتکنندهست که یه سری آدما که خیلی دوسشون داشتم، کارایی کردن که دلم باهاشون صاف نمیشه و نمیتونم حس قبل رو بهشون داشته باشم؛
یعنی هرچی به درست شدن روابط فکر میکنم، به این نتیجه میرسم که
تنها راهش این بود که از اول خراب نمیشد.
هر وقت نگاه به دستخطش میکنم ک نوشته بود: تو مثل ماهی و منم مثل شب، ما مکمل همدیگه ایم...
چشمام خیس میشه!
″رایحه″
سلام خسته نباشید خواستم بگم من با انسان و میکائیل خیییلی حال میکنم و البته عزرائیل که یه وقتایی فعال
منم با شما حال میکنم عزیزم😁