هر وقت نگاه به دستخطش میکنم ک نوشته بود: تو مثل ماهی و منم مثل شب، ما مکمل همدیگه ایم...
چشمام خیس میشه!
″رایحه″
سلام خسته نباشید خواستم بگم من با انسان و میکائیل خیییلی حال میکنم و البته عزرائیل که یه وقتایی فعال
منم با شما حال میکنم عزیزم😁